Veel gestelde vragen

Bij breekbare artikelen of artikelen van uitzonderlijke grootte zoals glazen, servies, tuinmeubelen, schommels,... zal je niet kunnen kiezen voor thuislevering of zullen de verzendkosten hoog zijn. Dit om schade en breuk te vermijden en bijkomende kosten, vervoer en administratie te ontwijken.

Indien je een bestelling wenst te plaatsen maar je beschikt niet over de middelen om online te betalen, bel dan gerust naar 051 54 55 75 of mail naar [email protected]. Wij helpen je graag verder!

Als je elektronische artikelen online aankoopt (bv strijkijzer, boormachine, elektrisch speelgoed,...) hou zeker jouw e-mail als betaalbewijs bij. Wanneer jouw toestel defect is en nog in garantie is, proberen we jou zo snel mogelijk het toestel hersteld terug te bezorgen. In bepaalde gevallen krijg je onmiddellijk een nieuw toestel echter moeten wij ons houden aan de garantievoorwaarden van onze leveranciers. Je hebt 2 jaar garantie op elektronische toestellen, tenzij anders vermeld op de verpakking.

Indien jouw bestelling beschadigd geleverd is, gelieve zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij doen voor jou zo snel mogelijk het nodige. Vanaf dit beschadigde pakket terug bij Multi Bazar is, sturen wij jou zo snel mogelijk een nieuw artikel op (indien voorradig) of indien je dit wenst storten wij het betaalde bedrag naar je terug.

Als je iets besteld hebt en bij levering merk je dat dit niet het juiste kleur is, de juiste maat, of gewoonweg niet aan jouw wensen voldoet, dan kan je dit op eigen kost terugsturen naar ons magazijn.


Multi Bazar

Retour Webshop

Industrielaan 6

8740 (Egem) Pittem

België


Samen met de retour geef je jouw rekeningnummer op, vanaf dit bij ons terug wordt geleverd storten wij jou het integrale aankoopbedrag terug.

Het enige dat je moet betalen om te retourneren, indien dit artikelen zijn die niet beschadigd zijn maar enkel niet aan jouw wensen voldoen, zijn de verzendkosten om het pakket terug te sturen naar ons voor jou.

Indien je bestelling voorradig is, duurt dit ongeveer 2 tot 3 werkdagen. Hou rekening met het weekend en feestdagen. We houden je op de hoogte via e-mail. Indien niet voorradig staat dit vermeld bij de artikelpagina. Wij bestellen dit bij de nodige leverancier en verwittigen jou via mail de verwachte leverdatum.

Wanneer je een online bestelling plaatst en je koos voor afhaling in één van onze winkels, krijg je eerst een algemene mail met een overzicht van je bestelling. Je kan je pakje pas komen afhalen als je een persoonlijke bevestiging hebt ontvangen dat jouw bestelling klaar ligt.

Vanaf dat jouw pakket hier vertrekt, krijg je een email met een track and trace code van GLS. Op deze mail kan je alle stappen van de levering volgen.

De reden dat je niet kan kiezen voor een zendwijze of afhaalwijze is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat je niet alle facturatiegegevens hebt ingevuld. De postcode en het adres moeten zeker ingevuld zijn alvorens de website de eventuele verzendkosten kan berekenen.

Op onze webshop staan ook artikelen online die laatste stuks zijn (bijvoorbeeld toonzaalmodellen), als je dan meer besteld dan onze actuele voorraad zal je een rood kader boven het winkelwagentje zien verschijnen met een foutmelding dat dit artikel niet meer bijbesteld kan worden. Je kan het aantal aanpassen dat de foutmelding verdwijnt, dan pas kan je door gaan met afrekenen.

Voor vragen mag je altijd contact opnemen via mail [email protected] of telefonisch 051 54 55 75. Wij helpen je zo spoedig mogelijk verder.